Örömmel állunk rendelkezésére! 06 23 802 695 astoreo@astoreo.hu Online katalógus
Érdeklődne a rendelése státuszáról, vagy netán problémája van a webtermékházunk használatával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk jól képzett tanácsadói csapata örömmel válaszol kérdéseire. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy a csatolt űrlapon!
Lépjen kapcsolatba velünk írásban:
E-mail: astoreo@astoreo.hu vagy
Űrlap
Telefon
Telefon: 06 23 802 695
Postacím
ASTOREO
Direct Solution Partner Kft.,
2041 Budaörs, Pf.: 270
2. Rendelés interneten
2.1 Online vásárlás
Tekintse meg széles termékkínálatunkat! A főoldalon, a felső menüsorban látható menüpontok közvetlenül a termékajánlatokhoz viszik. Egy adott termékre kattintva részletesebb információt, több képet és részletet láthat az adott termékről, illetve a termék többi változatát is megtekintheti. Ha szeretné megrendelni az adott terméket, válassza ki a darabszámot, a méretet, a színt, majd kattintson a "Kosárba teszem" gombra. Ezután megjelenik egy ablak, amely megerősíti, hogy a kiválasztott termék a bevásárlókosárba került. Ha a kosara még üres, akkor ellenőrizze, hogy a kosarába helyezte-e az Ön által kiválasztott terméket. Ha megtalálta, amit keres, kérjük, adja meg a helyes méretet.
2.2 Az Ön bevásárlókosara
Az oldal jobb felső sarkában, a "Bevásárlókosaram" szimbólum alatt láthatja, hogy eddig összesen hány terméket helyezett a bevásárlókosarába. Ha az egérrel a Bevásárlókosaram feliratra áll, vagy a feliratra kattint, megjelenik a bevásárlókosarának aktuális tartalma. (A választott tételek megrendelésének menete áttekinthető a 2.4 "A megrendelés menete" fejezetben).
2.3 Szeretne a nyomtatott katalógusból terméket rendelni?
A főmenüben kattintson a "Rendelés a katalógusból" menüre. Ekkor 3 mező jelenik majd meg. A "Katalógusszám" mezőbe egyszerűen írja be a mellékelt katalógusból a megrendelni kívánt termék számát, a másik két mezőbe pedig a termék méretét (amennyiben ez releváns), valamint a kívánt mennyiséget, majd nyomja meg a "Kosárba teszem" gombot.
2.4 Egyszerű és gyors megrendelés
A termék megrendeléséhez 5 lépésre lesz szüksége:
A bevásárlókosár
A bevásárlókosár tartalmát az oldal jobb felső sarkában található bevásárlókocsi ikonra, illetve a "Bevásárlókosaram" feliratra kattintva ellenőrizheti. A kiválasztott terméket bármikor kicserélheti vagy eltávolíthatja a kosárból. A termék eltávolításához kattintson a főoldalon felugró ablakban a „Törlöm” feliratra, vagy a kosárba belépve az oldal jobb szélén látható keresztre (X). Ha megváltoztatja a megrendelni kívánt mennyiséget, a kosár automatikusan újraszámolja a termékek árát és a fizetendő végösszeget. Ha rendben találja a bevásárlókosár tartalmát, kattintson a "Tovább a szállításhoz és fizetéshez" gombra.
Szállítás és fizetés
Ebben a lépésben válassza ki a szállítási módot és a fizetési módot, majd kattintson a "Tovább a személyes adatokhoz" gombra.
Ügyféladatok
Adatai megadása mellett Ön rendelhet igénye szerint regisztráció nélkül, vagy létrehozhat a megrendelésével egy felhasználói fiókot is. Ha kitöltötte valamennyi adatot, kattintson a "Tovább az összesítéshez" gombra. Ha bejelölte a regisztrációt, adatait a fiókjában tároljuk a további megrendelések leadásához (Ön bármikor megtekintheti vagy módosíthatja az adatait az oldal tetején, a "Felhasználói fiókom" feliratra kattintva).
Ellenőrizze a bevásárlókosarat
Az utolsó lépésekben ellenőrizheti a termékek mennyiségét, a kiválasztott szállítási módot, a fizetési módot és az adatait. Ha minden rendben van, kattintson az "Elküldöm a megrendelésemet" gombra.
A megrendelés visszaigazolása
Megrendelését megkaptuk és feldolgozzuk. Ön hamarosan visszaigazoló e-mailt kap a megrendeléséről, amelyben az összes részlet látható lesz. Amennyiben valamilyen hibát fedezne fel a megrendelésével kapcsolatban, minél előbb lépjen kapcsolatba velünk.
Ön egy bizonyos terméket keres, de nem akarja átböngészni a teljes választékot? Keresse meg a kívánt terméket vagy egy adott termékkódot a keresőmező segítségével, amely közvetlenül a menüsor felett, a márkanév mellett található. Kattintson a keresőmező jobb oldalán található nagyító szimbólumra a keresett termék megtekintéséhez. Amennyiben szükséges, pontosítsa a keresést.
A csomagot 2 héten belül szállítjuk házhoz az Ön által megadott címre (amennyiben a megrendelt termék raktáron van). Amennyiben a csomagot egy másik címre kívánja küldeni, kérjük, adja meg a címet a megrendelés leadásakor. A termékeket a Magyar Posta szállítja házhoz. A csomagolás és a szállítás költsége 1.490 Ft abban az esetben is, ha a megrendelése esetleg több csomagban érkezik meg.
Extra garancia. Az extra garancia egy kiemelt garancia a postai szállításra. Ha erre a mezőre kattint, akkor díjmentesen kicseréljük Önnek a szállítás során károsodott termékeket, valamint a postaköltség és a csomagolás díjának kétszeresét térítjük vissza Önnek, azaz 2.980 Ft-ot, amelyet utalvány formájában küldünk el Önnek, és amelyet egy későbbi vásárlása során vásárolhat le nálunk. Az extra garancia ára csupán 299 Ft.
Amennyiben Ön a kiválasztott termékkel bármilyen okból kifolyólag nem elégedett 100%-osan, akkor a kézbesítéstől számított 30 napon belül visszaküldheti nekünk. A terméket ebben az esetben kicseréljük vagy visszautaljuk a teljes vételárat. Kérjük, elállás esetén mellékelje a kitöltött Elállási nyilatkozatot. Amennyiben 30 napon belül visszaküldi az összes megrendelt terméket, beleértve az ajándékokat és az egyéb kedvezményeket, és a visszautalást mellett dönt, visszautaljuk Önnek a szállítási és postaköltséget is. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 06 23 802 695-ös telefonszámon.
Utánvétes szállításnál Ön készpénzben vagy kártyával fizet a termék átvételekor az Ön által megadott címen, vagy a postán.