Az ASTOREO cookie-kat használ azért, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt nyújthassa Önnek. Az oldal további böngészésével Ön beleegyezik a használatukba..

Engedélyezem
L
_ +
nVissza eFőoldal p
Gyakran ismételt kérdések
nVissza

Gyakran ismételt kérdések

Mi/ki az az Astoreo?
Az Astoreo márka mögött egy erős csapat áll, amely dekorációs ötletek, háztartási segédeszközök, relaxációs és egészségvédő termékek széles választékát állítja össze Önnek. 

Hol találom a felhasználói fiókomat és hogyan változtathatom meg az adataimat? 
A főoldalon, a jobb felső sarokban találja a Felhasználói fiókom feliratot. Erre kattintva az e-mail címe és a jelszava megadásával bejelentkezhet a saját fiókjába, és kiválaszthatja, hogy mit szeretne keresni, vagy megváltoztatni. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson az Elfelejtettem a jelszavamat feliratra.

Mikor kapom meg a rendelt termékeket?
A raktáron lévő termékeket rendszerint a megrendelés leadásától számított 7 munkanapon belül kézbesítjük. Kivételes esetekben a szállítási idő legfeljebb 2 hét lehet.

Mi az oka annak, hogy a szállítási határidőt néha túllépik? 
Minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy minden termékből elegendő legyen raktáron, de néha bizonyos termékek iránt meglepően magas a kereslet. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy az elfogyott termékeket újból beszerezzük. 

Miért érkezik meg a megrendelésem néha több csomagban?
A raktáron lévő termékeket a lehető leghamarabb kézbesítjük Önnek. Néha azonban előfordulhat, hogy több időre van szükségünk bizonyos termékek beszerzésére, így a megrendelését több csomagban, eltérő időpontokban szállítjuk házhoz.

Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet az interneten? 
Megrendeléseinek státuszát a Felhasználói fiókban, a "Megrendeléseim" menüpontban ellenőrizheti. 

Hogyan rendelhetek cipőt?
Válassza ki a termék részletes leírásánál a megfelelő méretet, majd kattintson a "Kosárba teszem" gombra. Ha nem adta meg a méretet, az űrlapon piros jelzéssel figyelmeztetjük a méret megadására.

A webáruházban is megrendelhetem az ingyenes ajándékot?
Sajnos erre nincs lehetőség. Ön csak az adott akciókhoz kapcsolódó kedvezményeket veheti igénybe. Ahhoz, hogy ajándékot kaphasson, az első lépésben a megfelelő mezőbe be kell írnia a speciális előnykódot. 

Kicserélhetem az ingyenes ajándékot? 
Sajnáljuk, az ajándékok cseréje kizárt. 

Mennyi a minimális rendelési érték?
Nincsen minimális rendelési érték, hacsak az adott promóciós akció nem ad meg ilyen értéket.

Mennyibe került a postaköltség?
A postaköltség postai házhoz szállítással 1.490 Ft. Hírleveleinkben gyakran hirdetünk akciót „ingyenes házhoz szállítással”. Amennyiben érdekli ez a lehetőség, iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy mindenről értesíthessük, és ne maradjon le semmiről! (A főoldalon, a jobb felső sarokban: Újdonságok e-mailben)

Más címre is kiszállítják a megrendelt termékeket?
Igen, örömmel teljesítjük ezt a kívánságát, és a megrendelését az Ön által megadott egyéb címre is kiszállítjuk. Kérjük, adja meg a kívánt kézbesítési címet a megrendelés folyamatának 3. lépésénél. (Ügyféladatok)

Milyen fizetési módokat kínál a Astoreo?

utánvétes fizetés – az utánvét díja a postaköltség része. A postaköltség 1.490 Ft.
online utalás – nem számolunk fel külön költséget (egyelőre nem áll rendelkezésre ez a fizetési mód)
bankkártyás fizetés – nem számolunk fel külön költséget (átvételkor Ön fizethet kártyával is. A webáruházban egyelőre nincs lehetőség az online fizetésre bankkártyával.)

Hogyan válasszam ki a helyes méretet?
Ha bizonytalan, hogy melyik méretet válassza, tekintse meg mérettáblázatunkat.

L
A vásárló bejelentkezése
*
*
Elfelejtett jelszó
Elfelejtett jelszó
L
X
X
X
Fel r
r
o